4000230509 |
Coeduca't amb el currículum |
2019-2020 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
20/4/2020 - 1/6/2020 (20 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP del Vallès Occidental V |
|
Carrer dels Reis 32 (Cerdanyola del Vallès)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Currículum d'Infantil i Primària
|
| |
|
|
| |
Accessos |
https://goo.gl/maps/KRqHpJqz1csmjzWA9
|
Tipus activitat |
CODU Coeduca't amb el currículum
|
| |
Inscripció |
01/01/2020 - 20/04/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta formació s'emmarca com una de les actuacions del Pla d'igualtat del sistema educatiu per tal de donar resposta a l’Acord GOV/5/2015.
|
| |
Objectius |
- Conèixer el concepte de coeducació i perspectiva de gènere en l'actualitat, el seu
marc legal i la seva acció educativa transversal a través del currículum.
- Aprofundir sobre les causes i efectes dels estereotips sexistes i la seva incidència
en l'àmbit educatiu.
- Facilitar eines i recursos pedagògics per a treballar l'educació sexual i afectiva.
- Repensar la pròpia pràctica coeducativa amb perspectiva de gènere.
|
| |
Continguts |
- Marc legal i conceptual de la coeducació i la construcció social del gènere.
Currículum i perspectiva de gènere.
- L'educació afectiva-sexual. Materials i recursos pedagògics per acompanyar a la
diversitat de gènere i familiar.
- Prevenció de les violències masclistes en el centre educatiu.
- Pràctiques coeducatives de referència
|
| |
Observacions |
És necessària l'assistència de més d'una persona de cada centre
|
| |
Formador/a |
Montserrat Garcia Picañol
|
| |
| |
Persones destinatàries |
Equips impulsors de centre.
|
| |
E-mail |
sefp.vall.educacio@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
20/04/2020 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
27/04/2020 |
- |
- |
Sessió 3 |
dilluns |
04/05/2020 |
- |
- |
Sessió 4 |
dilluns |
11/05/2020 |
- |
- |
Sessió 5 |
dilluns |
18/05/2020 |
- |
- |
Sessió 6 |
dilluns |
25/05/2020 |
- |
- |
Sessió 7 |
dilluns |
01/06/2020 |
1730 |
1930 |
|
| |